Gamed.nl

SumoLounge Gamer komt naar Europa

Op Gamed besteden we uitgebreid aandacht aan games en alle daaraan gerelateerde zaken. Onder deze laatste valt ook de Sumo Gamer.
Het bedrijf SumoLounge, een internetbedrijf zonder tussenpersonen, verkoopt al vele jaren zogeheten Sumo Bean Bags. Tot nu toe opereerde het bedrijf niet in Europa, maar vanaf nu richten ze zich ook op een elftal Europese landen, waaronder Nederland.

Waarom dit interessant is voor ons? Omdat één van hun bags speciaal gericht is op gamers, te weten de Sumo Gamer. De suede cover hiervan is afneembaar om zo in de wasmachine mee te laten draaien en er kan gekozen worden uit een viertal kleuren, te weten rood, zwart, khaki en bruin. De Sumo Gamer kost € 129,00 en voor overige details kun je hier terecht. Blijf Gamed in de gaten houden, want binnenkort zullen ook wij onze kritische blik op de Sumo Gamer richten en kijken we of de bag zijn geld waard is. Voor overige reviews van de verschillende bags kan ook hier een kijkje worden genomen.